om ändå stress inte skulle existera, de vore så himla bra

jag som trodde de va torsdag idag (konstigt nog) men så äre bara tisdag.. fett surt.
efter skolan åkte jag ner på stan lite snabbt och köpte present till mami eftersom hon fyller år imorgon!
jag och mamma var till valbo en sväng också. kom hem med en vindjacka, as bra ju
och nu är jag hemma hos dennis, vi har firat anna lite eftersom hon fyller år idag.
just nu sitter springer dennis omkring och tror han bestämmer om allting?? no way.. haha
ska iallafall stänga av datan nu som han tjatar om, så ska vi krypa ner i sängen och försöka sova.
imorgon äre en rätt kort dag, vilket är awesome! aja, gonatt och sovgott.




shit vilken snygg blond kompis jag har fått


Kommentarer
Postat av: elin

och snyggare kan du inte få heller!

2011-09-14 @ 21:51:20
URL: http://wweiring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0