Mobilinlägg

Jag älskar helg! Känner verkligen hur man kan koppla av när fredagen kommer. Igår på kvällen följde jag med Dennis och Paulsson på fest, hade inte så speciellt kul. Så jag och Dennis åkte vid hem efter elva. Vi gick in på Max och käkade innan vi gick hem, mums! Efter vi hade vaknat åkte vi ner på stan, jag hittade som tur var ett par jogging skor. Sen gick jag och sola när Dennis gick till gymmet, efter de åkte jag hem. Just nu sitter jag hos Dennis, vi kom precis hem från Linnea och Paulsson. Nu blir de film "fasters" som älskling har valt. Och imorgon består dagen av sova ut, sen plugga till hotell prov som jag har på tisdag. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0