Living Isn't Fucking Easy

trött tjej här? ja! kändes verkligen som dagen aldrig skulle ta slut i skolan.. fy.
efter skolan åkte jag och dennis till mig och åt god lasange, som jag skrev tidigare. heh
vi kolla på ensam mamma söker, som jag missa igår. mamma och jag va ute och cykla med hundarna också
men nu är jag hos dennis igen, har som sagt sovmorgon imorgon och börjar 10:45 och slutar tre
glömde min kalender hemma som jag kunde gått och bytt imorgon innan jag ska gå och fixa nya linser
för i lördags när jag köpte min efterlängtade kalender köpte jag en som är meningen för lärare??
de stod till och med på framsidan "lärar-kalender" så jobbigt..
men aja, nu ska jag krypa ner i sängen hos älskling, gonatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Eveline

haha men det är ju så jobbigt när det händer :(! hihi :D

2011-09-07 @ 19:20:35
URL: http://evelines.tk
Postat av: Anonym

haha cooolish du är som handlar daim

2011-09-08 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0