inte bara en vanlig dag

idag fyller världens bästa mamma år! så idag blir de att fira henne, med att gå ut och käka nå gott.
idag var de en rätt skön dag, fast den började med att jag sov typ en timme för länge
fast jag kom ändå i tid, så vet inte riktigt hur jag tänkte när jag satt på larm 06:35 när bussen går 8:15..
hade iallafall lång rast efter idrotten så åkte hem till dennis och duscha. anna hade gjort lunch till mig,
så slapp stressa ihjäl mig. så slutade jag 13:40 vilket betyder att vi endast hade tre lektioner idag. sköönt!
nu väntar jag på att dennis ska komma hem från praktiken, så mamma kan komma och hämta oss.
fast lär kolla på spanska glosorna nu så man kan dem till imorgon.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0