my mind's dirty and it don't need cleaning

orkade inte skriva i helgen, men kan skriva lite kortfattat vad jag har haft för mig.
både fredag och lördag sov jag hos dennis, i lördags åkte vi ner på stan. käkade, sen köpte jag en jacka.
och i söndags åkte vi ner på stan igen, käkade, haha. bytte jackan till en storlek större.
kunde inte sova inatt igen! vaknar jämt runt fem tiden och har skit svårt att somna om, ja fattar inte -.-
kom hem från skolan lite innan ett idag, kollade på bigbrother som va igår.
plockat och diskat lite i köket har jag också gjort. nu förstår jag att mamma kan bli irriterad över att hon
får plocka efter oss här hemma. skulle aldrig orka, hah.
just nu väntar jag på älskling som kommer snart & han sover här inatt också. massamys! /elina


tycker du kan komma hem nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja såg honom på bilden nere , han va på stan me en annan tjej asså ja vetinte men de...hångla lite

2011-03-28 @ 17:35:11
Postat av: johannaaaaaaaa

så jävla snygg bild alltså, och jag är äntligen hemma gummi!!!!! <3

2011-03-29 @ 04:17:55
Postat av: Sandra

Hahahahaa, Så jävla omoget att lägga ner energi på att försöka förstöra mellan andra! Kan tänka mig att det är ngn liten ful finnig fjortis från stan som är skiiiiiit KÄR i Dennis. Jävla tönt som inte ens kan skriva sitt namn. Förfan, skaffa dig ett liv.

2011-03-29 @ 10:10:31
Postat av: IMRELL

jävla pajas, vafan vill du?

2011-03-30 @ 15:04:53
Postat av: carroe

Snacka om idiot! Såna där vill man bara skjuta!

2011-03-30 @ 22:44:32
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0