man måste dö några gånger innan man kan leva

känns som helgen har varit lite längre än vanligt
men de beror nog på att jag va i skolan i fredags från 8.00 till 8.40
tog ut min lediga fredag som jag har haft ett tag, men ville va med på nationella i svenskan.
och mamma va så snäll och skjutsade mig och väntade så jag slappa ta bussen hem,
åkte hem och sov bredvid min älskling som var hemma hos mig.
efter uppsala igår åkte vi hem till dennis. myste och kollade på film
kom hem för ett tag sen, gjorde lite pyttipanna och nu väntar jag på den sega johanna!
imorgon åker hon afrika, så måste ju ha lite johanna&elina tid innan hon åker iväg en hel vecka!


Kommentarer
Postat av: johanna

<3<3<3

2011-03-20 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0