~

jag hatar att blicka bakåt på saker. speciellt saker som har sårat mig eller andra.
vill inte tänka bakåt, men de bara blir så.. blir så allmänt arg bara.
sen går de ut över dem runt omkring, vilket egentligen inte är meningen.
men ibland känns de bara som jag vill skrika ut allting. bara berätta vad som sårar/sårat mig,
vad jag blivit så fruktansvärt arg över. berätta att där har jag suttit och kännt mig som en idiot!
ibland vill jag bara stänga ner allting. låter helt skumt de här, men bryr mig inte va nån tycker.
tycker de är skönt att skriva av sig lite, eftersom de inte går att förklara för nån heller.
jag är nog sån som inte berättar vad jag blir arg/sårad över,
jag håller de för mig själv istället. och sen när de blir sådär riktigt mycket så sprängs jag bara
då är man där, orkar ingenting, skolan kan dra. är allmänt korkad mot mamma..
och ibland vet jag inte ens vad jag blir arg över? utan bara är sjukt irriterad och deppig.
jag är nog rätt knepig.. hah. men om jag ska va helt ärlig så är jag nog de.
och som sagt, de är skönt att skriva av sig ibland.

Kommentarer
Postat av: frida sjöberg

jag är bara ett telefonsamtal bort, det vet du! om du vill prata ut osv. Du är inte konstig, du är mänsklig! puss, älskardig!

2011-03-07 @ 21:31:26
URL: http://ffridasjoberg.blogg.se/
Postat av: carroe

Det är jätteskönt att skriva av sig. Men lyd mitt råd, för jag har själv varit där, håll inte allt inom dig. Hitta någon du kan prata med. Man mår bara dåligt av att hålla allt för sig själv.

Det är mänskligt att må dåligt och då behöver man prata ut om det. Att skriva hjälper för stunden.

2011-03-07 @ 21:39:41
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: annayang

Hoppas du mår bättre! Puss :*

2011-03-13 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0