and I don't want a conversation, I just want to cry in front of you

känner mig irriterad och bara allmänt känslig just nu.
sen hjälper de inte med dem töntiga kommentarerna jag har fått här i bloggen, du/ni kan bara dra.
om nån har något att säga eller fråga behöver man inte va anonym.
sandra va så snäll och erbjöd sig och ville följa med när jag skulle ut med hundarna, så då slapp gå själv.
sen har emil och jag suttit och försökt plugga lite, men de gick väl sådär. fattar inte hur man kan va så dålig på att plugga?? men nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa in i duschen och ta bort hårfärgen. gonatt


Kommentarer
Postat av: carroe

Ja, det är riktigt skumt. Man vill ju inte gå runt och vara arg utan att veta varför..

2011-03-30 @ 22:45:07
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0