And now I got you, but I thought I lost you

har inte haft nån ork till att skriva.. men nu är jag här igen
kom hem från jobbet för ett tag sen. sista dagen imorgon! så lite mer sommarlov blir de innan skolan.
igår va jag och dennis med magge, vi gick hem till paulsson och va där en stund och dega lite
sen åkte jag hem och kolla på criminal minds med mamma. imorse var jag alldeles död när jag klev upp :c
men efterlängtade fredag imorgon, och de känns så bra! dem här tre veckorna har gått rätt fort ändå..
ska snart ställa mig och baka nått till imorgon, eftersom de är sista dan så lär jag ha med mig fika
sen åker jag till älskling och sover där.

















min byxor som jag äntligen har beställt :$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0