23:52 = sovdags

Jag borde verkligen ligga och sova nu, ska upp och jobba imorgon. Sista veckan är det iallafall, de känns ju rätt nice. Älskling åkte för inte då länge sen. I helgen har jag inte gjort mycket mer än varit med världens bästa. Vi har sovit för de mesta, men de är ju inte så konstigt så mycket som vi jobbar.. Just nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax försöka sova. Imorgon ska mamma försöka avfärga håret på mig, hemma! Får se hur de blir.. Jag hoppas iallafall att de funkar att sätta i en röd/brun färg efter! Om de blir helt åt helvete får jag ta och fixa de hos någon som verkligen kan, och betala de där priset då får de verkligen vara värt de.. Men nu lär jag som sagt verkligen sova, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0