DAG 1 - vem jag är

jag heter lisa elina keränen, bor med båda min föräldrar och äldre bror emil.
vem jag är? skulle väl beskriva mig själv som en rätt glad person. men jag har mina stunder..
jag blir lätt irriterad. bara att se eller tänka på nått blir jag alldeles tyst och säger ingenting.
och oftast går de ut över den/dom jag är med.. men egentligen är inte de meningen.
oftast säger jag de jag tycker och tänker. men ibland säger jag ingenting istället, för att inte behöva bestämma.
och ibland kan jag få världens panik. rädd för att allt man har ska rasa eller de allra värsta ska hända!
dom tankarna kommer oftast upp när man ligger i sängen, och de gör att man inte kan somna istället..
jag hatar när folk är falska. idioter som inte fattar va dom håller på med.. då blir jag bra less
jag försöker oftast göra dom bästa valen. försöker göra saker som kommer blir bra för mig i slutändan
men ibland lägger jag bara av, jag orkar helt enkelt inte.
jag mår bäst när jag gör något jag tycker, när jag är med någon jag tycker om
men jag mår som allra bäst när jag är med min pojkvän. ibland känns de som de inte ens händer,
att allt är en dröm. att allt som känns så himla bra ska bara försvinna, att man vaknar upp ur drömmen.
jag vet att jag inte skulle kunna klara mig utan mina vänner. iallafall dom närmaste,
vad vore man utan sina bästavänner? jag vore iallafall ingenting.
jag vågar inte tänka på framtiden. den skrämmer mig lite, för jag vill ta dagen som den kommer och göra något av den
tror jag är tjejen med världens ångest. jag får ångest för mycket. mår inte bra av de heller
om jag har fått dåligt samvete över nått så kan jag vara nere över de i nån timme,
sen var de egentligen ingen stor grej? men de är jag som ska nojja mig jämt. de hatar jag med mig själv.
jag älskar sommaren! att inte behöva har mycket kläder. att gå barfota, sola oh bada. de är underbart
sen tycker jag de är sjukt kul att spela fotboll. de har jag inte gjort på sjukt länge, pga operation..
men nångång ska jag blir alldeles bra i knät. så jag kan börja spela igen som förr.

de va väl lite om mig. visste inte alls vad jag skulle skriva.. aja fick bli sådär iallafall

ohså fick de bli en bild på mig och markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0