DAG 2 - mina framtidsplaner

som jag sa när jag skrev om mig själv, jag tycker inte om att tänka på framtiden
men mina framtidsplaner. jag tror att jag inte har nån framtid?
för jag vet varken vilken skola eller vilken linje jag ska gå när jag börjar gymnasiet..
för jag pallar inte med massa plugg i tre år till. sen plus några år efter de! aldrig..
men jag vill väl börja jobba med något jag vill och tycker är kul.
jag vill resa nånstans. testa bo längre bort , göteborg kanske..?
bo i en stor lägenhet eller fint hus. ha min drömkille och sen vill jag ha tre barn.
jag tänkte mycket på min framtid förr. vad jag ville och skulle göra,
men nu bryr jag mig inte längre. de får bli som de blir.. antar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0