DAG 6 - jag älskar

jag älskar...
-att sova läääänge! så jävla härligt med sovmorgon när man ska till skolan.
-jag älskar min mamma, bara för hon är världens bästa mamma! gör nog precis allt för mig..
-utan mina bästavänner står jag verkligen inte stadigt på jorden!
-men mest av allt älskar jag min pojkvän! skulle aldrig klara mig utan honom.
-high school filmer är så grymt!
-dricka cola och äta rostad macka på morgonen, mums på de
- att sluta tidigare från skolan, underbar känsla
- helg... ÄLSKA

de va lite av vad jag älskar.. nu ska jag och mamma ut med hundarna. heido

Kommentarer
Postat av: annayang

ladda ner filmen "Picture This" med Ashley Tisdale, ganska bra high school film :D puss

2011-01-22 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0