I want a perfect moment

vaknade i morse och kändes som att huvudet vägde 100ton..
sov vidare och klev upp vid tio. klev upp och drog på mig kläder och försökte äta lite
sen skjutsade mamma mig till skolan. var med på en lektion, sen drog jag hem igen.

sov vidare, gick upp sen och käkade korv med bröd. sen åkte mamma, jag och Linnea till stan!
de blev piercing i naveln.. otroligt, jag har hål i naveln. heh
drack precis alvedon brus, och fyfan va äckligt de är. känner mig iaf bättre än va jag gjorde i morse.
och ska alldeles strax sova trorja och hoppas man känner sig dubbelt så bättre imorgon!
åker till min älskling efter skolan imorn också. hihi
men nu ska jag stänga av datan och sätta på tvn och krypa ner i sängen, sen sova! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0