hatar de som hänt.

älskling var hos mig lite innan åtta. vi kollade på solsidan sen på film
somnade inte så jätte sent igår. men va sjukt trött imorse!
eftersom man va så seg så var mamma så snäll och skjutsade dennis till bussen,
sen mig till skolan efter. just nu har jag matte, och har snart lunch.
idag lär jag plugga till provet som jag egentligen skulle haft förra veckan
men som jag troligen ska göra på onsdag. sen finns de ju massa andra saker man lär plugga på också.


just nu vill jag bara att våra två hundar ska komma hem.


Kommentarer
Postat av: carroe

Jag hoppas att dom kommer hem jag med. Vet hur hemskt det är när ens hund springer bort.

2011-01-24 @ 17:35:36
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0