DAG 5 - detta stör mig

vad jag stör mig på? stör mig på rätt mycket
tex när random lärare kommer in på lektionen och dom tror att dom kan säga åt en saker osv....
när de är fullt på bussen. äckliga horungar som bara är kaxiga när dom har sina kompisar i närheten.
när folk lägger sig i, då kan dom bara dra. för dom vet antagligen ingenting -.-
killar som är barnsliga. killar/tjejer som raggar på någon som redan har ett förhållande.
någon som aldrig vill testa något nytt (fast även jag är sån ibland)
dom som skyller på att dom va full när man har gjort något fel. tänk efter förfan.
sen stör jag mig på dom som är yngre än mig, vissa iallafall

hah, de va väl lite.. nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0