det är knappast fel på dig, det är fel i världen här idag

idag har de varit en dålig och bra dag.
pappa väckte mig vid tolv. gick upp och åt lite frukost, satt lite vid datan
sen gick jag och pappa ut med hundarna. de va sjukt kallt ute
sen somnade jag inne i emils rum framför tvn. duschade snabbt osv
mamma va så snäll och gjorde käk åt mig. sen skjutsade hon mig till paulsson
vi va där. kollade på tv oh bara chillade. sen delade jag och fetingen paulsson på en pizza
trodde jag skulle dö av hunger. så de satt så himla bra med pizza då. höhö
tog bussen hem sen. och nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv sen sova
får se vad som händer imorgon.. hörde nått om tjejkväll...? aja får väl se. puss


paulsson och Linnea försöker med nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0