2011 alltså?

ja så nu äre ett nytt år. vafan har man gjort under 2010? allt oh ingenting typ
igår vart de en helt okej kväll. tycker jag iallafall
sov hemma hos älskling. vi vaknade efter tre nångång, åkte hem vid sex tiden.
har inte gjort så mycket. spelat playstation 3 , suttit vid datan nu när den äntligen är lagad!
mamma pappa och jag va ute med hundarna också.
och idag åkte emil till thailand, i femton dagar! kommer känna mig ensam här hemma..
just nu sitter jag till och med inne i hans rum. och ska snart börja spela igen
haha känner mig as töntig som blir rädd när jag sitter och spelar pga att de är zombies oh shit ^
men nu ska jag väl fortsätta. får se vad som händer imorn /hejs


johanna gjorde "bilden" ovanför

Kommentarer
Postat av: johanaaaaaaaa

jag är duktigggggggggg!

2011-01-01 @ 22:15:47
URL: http://jjohannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0