Nobody's ever made me feel the way that you do.

har inte riktigt haft ork till att skriva.
i torsdags när jag och dennis hade ett år var jag hemma hos honom hela dan.
vi va till max och käkade, hehe. sen var vi bara hemma hos honom och hade de mys.
helgen har varit kanon! I fredags sov jag hemma hos älskling.
och igår när jag kom hem duschade jag snabbt och fixade mig sen drog jag till eveline som hade party!
va där med dennis, paulsson och Linnea. de va helt okej!
sen senare åkte jag och dennis till mig och sov här ♥ hihi
nu sitter jag och väntar på mat. och kanske att jag pluggar lite, om jag orkar.

fick en fråga förut om vart byxorna var ifrån, som jag hade lagt upp en bild på.
sidan som dom kommer ifrån heter:
http://se.zoovillage.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MER JÄVLA FINA ELINA

2011-02-20 @ 21:28:23
Postat av: Imrell

stick åt helvete

2011-02-22 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0