I don't know what to say but I love you

kändes som jag fick dra upp dennis ur sängen imorse!
vi käkade frukost snabbt, sen gick hans buss strax efter sju..
gjorde mig snabbt klar, och gick iväg till bussen. trodde jag skulle missa den
pga att jag stod och vänta på gustav som va sjukt seg..
skolan gick rätt fort, skönt som fan. sista lektionen hade vi vikarie
som drog iväg ungefär 20min, så då drog vi hem.. haha
när jag kom hem pluggade jag en stund. sen bäddade jag nytt i sängen
nyss snackat med sandra. väntar på att house ska börja, men lär plugga lite innan.
imorgon blir de uppsala med mamma. kolla upp knät och sen gå på stan en stund kanske
så ingen skola för mig imorgon. sen sover kanske baby hos mig, hihi.


http://www.youtube.com/watch?v=rtIfld84Ydw

Kommentarer
Postat av: johanna

så jävla grymt! HAHAHAHHA

2011-02-02 @ 13:56:23
URL: http://jjohannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0