hopefully you don't leave me, wanna take you with me.

en dålig dag. enda som har varit bra att dennis sov hos mig igår,
så jag vakna upp bredvid mitt hjärta imorse innan skolan.
efter skolan tränade jag, gick dit. tog hundra år, så va irriterad över de.
tränade, hade egentligen ingen lust. men bättre att lägga ner energi på de än annat.
när jag kom hem åt jag, var hungrig som en idiot. på tal om idiot, de finns så mycket idioter -.-
sen har jag bara sovit. försökt pluggat. kollat på film med min älskade mamma.
och nu sitter jag här och har precis duschat. vet inte om jag ska gå och lägga mig eller äta nått.
två dagar kvar, sen lov. de är otroligt! igår eller i måndags skickade jag in till gymnasiet också..
hotell/turism, hoppas jag kommer in. vad gör man om de inte bli så? åh.


Kommentarer
Postat av: carroe

Eller hur :D Det verkar hur roligt som helst. Du ska inte prova du då? :P :D

2011-02-25 @ 09:54:45
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0