DAG 9 - En morgon innan skolan

jag tycker om att ha mycket tid på mig! kliver upp några minuter innan halv sju
sätter först på datan så jag kan ha på lite musik när jag gör mig i ordning sen, dan börjar så bra då
duschar snabbt, fönar håret efter och plattar litegrann, iallafall de värsta
efter de drar jag på mig kläderna jag ska ha, och lite smink så man inte ser alldeles tom ut.
har jag ungefär 20min kvar att käka på, så jag sätter mig framför datan med en kopp te och macka
sen trippar jag iväg till bussen. så går de oftast till

Dave Days – Olive You Feat. Kimmi Smiles

Kommentarer
Postat av: carroe

Shit vad du är duktig! Själv kliver jag helst upp 10 minuter innan bussen går :p Men då går min buss 06.28 och jag gillar att sova så länge som möjligt :p

2011-02-03 @ 23:24:44
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: carroe

Haha, ja liite har jag sett fram emot det. 5 veckor eller så :p

Tack detsamma :)

2011-02-04 @ 17:17:34
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0