du har mig föralltid.

igår hade jag en riktigt bra födelsedag! skolan, helt okej.
när jag kom hem duschade jag snabbt och gjorde mig i ordning
sen kom älskling, Linnea och paulsson. vi satt och fika osv
jag och dennis följde med hem till paulsson. men först skulle linnea upp till stallet..
vi satt och kikade på film, sen gick jag och dennis i de äckligt kalla vädret till bussen
fick min present av dennis när vi kom hem till honom :$
vaknade vi halv elva i morse, vi klev upp efter ett tag oh duscha.
sen kom marcus och linnea så åkte vi till borgis. sjukt tråkigt att lyssna på de där..
men tror jag har bestämt mig för vilken linje jag ska gå osv.. men vi får väl se! /elina


Kommentarer
Postat av: carroe

Vilken linje blir det? :)

sv: tack hjärtat :) <3

2011-02-16 @ 22:06:30
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0