DAG 11 - 3 program jag älskar


Vänner: ett sånt sjukt bra grogram! började kolla på de genom min bror
dem flesta vet ju antagligen vad de är för program.
men de handlar om alla dem på bilden. de är sån dålig humor egentligen, men ändå så himla bra!



How i met your mother: de är så himla bra de med! nästan likadant som vänner fast ändå inte.
de är så olika hur vissa tycker, vissa tycker de är skit dåligt, sen vissa tycker de är as kul som jag. haha


One tree hill: sparar de bästa till sist, hehe.. allt är alltid så fint, sorligt och så himla bra!
kommer ihåg när jag lånade 3 säsonger av johanna av oth. och jag slutade nog aldrig kolla..
kollade flera avsnitt efter avsnitt osv.. de är så värt att kolla på! tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0