and I'm crazy, but you like it

åkte hem tidigare idag från skolan, va hemma innan ett. orkarde bara inte va kvar.
satt på en film, men somnade. när jag vakna kolla jag klart på filmen och käkade lite
har inte gjort nånting idag, pluggat typ. vart än rätt jobbig dag tycker ja.
mamma och jag va nyss ute och gick med hundarna
min mamma är toppen! känns så skönt att hon lyssnar och ger råd när de väl behövs.
tänkte städa undan i mitt rum lite innan jag går och lägger mig. blir att sova tidigt idag
fick världens hostattack inatt, så sjukt drygt. men bad mamma köpa hostmedicin
så hoppas de hjälper nu! orkar inte vakna av att man hostar ihjäl sig -.- /ELINA

4 bilder från helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0