17/2-2010 ♥ ett år med världens finaste pojkvän

idag har jag varit tillsammans med världens finaste människa i ett år!
kan knappt fatta de, tiden har gått riktigt fort men ändå långsamt?
känns iallafall så sjukt bra, vore ingenting utan honom.
jag älskar min dennis mer än allt annat! mitt hjärta slår endast för honom, och ingen annan.
klart man små tjafsar och bråkar rejält, men de tillhör..
för hur skulle man annars veta när de är som bäst och känns så jävla bra?
känslan av att pussa hans läppar, känna hans varma kropp emot min
att somna och vakna bredvid honom, känns ibland som de inte ens händer.
jag lovar att jag är världens lyckligaste människa! för såhär bra har jag aldrig mått.
-ett liv utan dig, jag kan inte ens tänka tanken


Kommentarer
Postat av: carroe

Glad för din skull :) Det är alltid så jävla skönt att må bra!

2011-02-18 @ 00:06:50
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey bruden! var är uppdateringen?

2011-02-20 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0