avsluta meningen


Jag har insett att min senaste kyss: va perfekt
Jag lyssnar på: kapten röd
Jag pratar: för mycket och för lite ibland
Jag tycker om: att sova (L) 
Min bästa vän är: bäääst
Min första riktiga kyss: minns jag inte
Jag avskyr när folk: är idioter
Kärlek är: underbart
Jag gillar att: leka med min älskling
Jag kommer alltid att: vara mig själv
Jag är förälskad i: min dennis imrell
Sist jag grät var: nån dag sen
Min mobiltelefon är: asball
När jag vaknar på morgonen: vill jag vända mig om och somna om

Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på: skolan ^^
Bebisar är: söta, ibland.
Idag har jag: bara kollat på tv med baby
Ikväll ska jag: mysa med älsklingen min
I morgon kommer jag: sova länge, med älskling
Jag vill verkligen: bo själv i en lägenhet med min pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0