jo javet....

jag är sjukt dålig på att blogga.. men hur som helst, hur ser de ut för mig nu framåt?
jo, jag börjar skolan imorgon. och desutom en ny skola och en helt ny klass...
fast har ju tre andra som ska gå i samma klass som mig, som jag känner bra. så de är ju kalas bra!
min kära kusin från göteborg kom hit i lördags och åkte igår.. de var super roligt att träffa henne igen.
just nu, är jag hemma hos mig med älsklingen min. vi har precis ätit hamburgare, mums!
senare ikväll ska vi till dennis igen, eftersom har är ensam hemma och
jag ska åka därifrån till skolan direkt imorrn.


plus att idag har jag och min älskling ett och ett halvt år tillsammans med varann.
jag är jordens lyckligaste! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0