jag ser dig prata men hör inte ett dugg

har sovit hos älskling hela veckan eftersom han fortfarande hade en veckas jobb kvar..
men igår åkte jag hem tidigt, var hemma runt elva. försökte ligga ute i solen, men gick in och sov istället, heh.
mamma och resten av familjen har åkt till göteborg, på släkt kalas. men jag är hemma och är hundvakt
efter dennis sluta igår så kom han hit runt fyra. vi gjorde ingenting igår, sjukt sega var vi.
de enda vi gjorde: käkade mat, var ute och cykla med hundarna. gick och köpte godis, och degade i sängen.
nu är han och tränar, och jag har precis dammsugit i huset, ska alldels strax hoppa in i dushcen
sen när han kommer hem, nångång.. ska vi upp till marknaden innan de stänger.
sen åker vi till dennis farfar och hälsar på lite grann! justja, har färgat mitt hår, rött
fast de är mörkmörkmörkrött upptill, och längre ner syns de knappt nå rött alls :c men nu äre som de är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0