Helg, hur skönt?!

Shit vilken vecka de har varit, en riktigt låång vecka! Men har haft kul, mesta dels iallafall. Tycker att klassen har blivit bättre, man har vågat prata mer osv. Och de är ju bara bra! Igår kom Johanna till mig för vi var tvugna att plugga lite på redovisningen vi hade idag, dock inte jag för vi hann sluta så får göra de nästa vecka.. De var vår första läxa vi fick, lite tidigt kanske men de va inte så komplicerat. Men hoppas att de går bra nästa vecka då jag ska prata inför hela klassen. Men fredag idag, vilket är uuuuunderbart! Åh jag blir så glad när jag vet att jag kommer få sova ut och bara slappa! Just nu ligger jag och Dennis i sängen och inte gör nånting, sjukt seg är jag. Kommer säkert somna snart, så rolig är jag. Heh.

Kommentarer
Postat av: carroe

Usch, jag hatar att redovisa. Jag börjar gråta varje gång typ xD

2011-08-27 @ 01:38:18
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0