alla orden har sagts förut

I måndags var jag till kolmården med dennis, hans mamma, tomba och annie
de va riktigt kul faktiskt. lägger upp bilder därifrån imorgon tänkte jag
igår hade jag lite filmmys med johanna. vi kollade på the walking dead!
sen senare kom dennis, och johanna åkte hem. somnade rätt tidigt igår, rätt skönt
idag var jag och klippte mig vid tolv, sen kom jag hem och gjorde lite lunch till mig och dennis.
ikväll åker jag och paula till felicia och har lite myskväll. sen sover jag hos älsklingen min
snart äre skola, vet inte om jag är nervös eller vad jag är? aja, ska väl bli rätt kul ändå.
men nu ska jag och mamma ut och cykla med hundarna innan jag drar iväg, pusss

Kommentarer
Postat av: svenska proffs

nervös*

2011-08-10 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0