yes, I do miss you. all the time.

idag vart de ingen skola för mig. fast de gjorde inte så mycket ändå,
vi hade friluftsdag grej? man skulle ändå bara haft idrott hela dan..
men jag hade tid på sjukhuset i uppsala så jag slapp! kärlek till sovmorgonen jag fick oxå!
efter de gick jag och mamma på stan. hittade en del saker faktiskt.. hihi
när vi skulle hem virrade mamma som fan. rätt va de va så var vi ute ingenstans?
men va hemma tillslut iallafall! började plugga lite då.
senare kom jesper, daniel &johanna hem till mig. vi kollade på idoool!
efter de drog dom. och jag hoppade in i duschen. ska alldeles strax börja sova
men lär kolla ihop idrotts väskan innan jag somnar oxå. drygt!! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0