there’s nowhere else to go, I hope that you’ll stay the night

helgen har varit bra men kunnat vart bättre..
i fredags blev de fredagsmys m felicia och paula
vi tjockade i oss chips och kollade på idol. robin va förbi en stund oxå
i lördags sov jag läänge, grymt skönt!
sen va jag och paula i skutskär resten av kvällen. när jag kom hem somnade jag direkt
imorse började jag med att käka lite frukost, sen dammsög jag lite här hemma..
gick ut med valparna. jeppe och elvis, som jag har döpt den andra till hehe
sen har jag degat.. käkade pizza nyss. och snart ska jag och emil ut med hundarna
känner verkligen inte lust för skolan imorgon! usch..
men den här veckan blir ändå rätt chill tror ja, de är ju bra iallafall
söndagar är de tråkigaste som finns!! /elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0