blah blah blah

du är degen i en äppel paj? hahah
skolan igår va lika trist som vanligt. skönt att gå till ett iallafall
och de kanske va hur kallt som hellst igår också :[
när jag kom hem käkade jag fort och sen kröp jag ner i sängen
somnade, sov i nån timme. sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning
mamma gjorde goood mat. sen åkte jag till skutskär på inflyttningsfest hos amanda
de va riktigt kul. sen åkte vi vidare till någon annan och va där en stund
jag och älskling åkte hem sen till honom. höll på att dö av kylan när vi gick från bussen
men sen vart de att krypa ner i en varm säng, mys!
vi vaknade rätt tidigt idag. sen lite senare kom wenden och carro med bilen, så fick jag skjuts hem
käkade nyss lite mat. och nu sitter jag här och lyssnar på ful musik, heheh .PUSS


Kommentarer
Postat av: Klara Hellström ♥

vad har du för text stil i dina inlägg? :)

2010-09-04 @ 15:33:56
URL: http://klarahellstroem.blogg.se/
Postat av: Viktoria ;*

stumpan, du är så söt! :)<3

2010-09-09 @ 14:00:39
URL: http://vickipus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0