she is the best thing that's ever been yours?

sjukt trött jag blir efter skolan! igår gick jag och la mig nästan direkt efter skolan,
sov till sju ungefär. sen väckte mamma mig och jag gick upp & försökte äta lite.
idag gick skolan rätt fort. efter skolan drog linnea, frida, jossan och jag till stan.
vi var på friskolemässa om gymnasium! de va rätt okej
men jag har fortfarande ingen aning om vart jag ska gå eller VAD jag ska gå.....
men hoppas jag kommer på något sen! för jag börjar faktiskt bli orolig över att inte veta nått än.
 hahah, när jag hoppade på bussen hem, då hittade jag min bror sovandes på bussen
snart ska jag lägga mig i sängen och kika på tv. sen sooova!
blir att gymma imorn efter skolan. så knät blir bra någon gång!! /elinakeränen


Kommentarer
Postat av: niklas

feDhT NiiZ aboOO

2010-10-06 @ 11:11:52
Postat av: Imrell

Gävle praktiska ska du börja på ;)

2010-10-06 @ 11:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0