måste funka, nånstans finns vår plats!

den här veckan började som sagt praon.
jag och min kära vän johanna bestämde oss för att prova på ett café!
blev inne i staden. och två "arbetsdagar" har gått.
tycker de har varit rätt kul faktiskt, vi har inte fått gjort för jobbiga saker.
servera, fixa disken lite. plocka fram saker. plocka in disken osv
jag skulle nog kunna jobba på ett cafe sen bara för att fixa ihop pengar ^
soft att börja varja dag klockan elva och sluta runt fyra-fem
plus att vi får käka lunch där gratis, och de kanske johanna och jag ääälskar. höhö
men mindre kul att en liten rund tant som jobar i köket försöker döda oss med blicken...
om bara blickar kunde döda.. de fula är att hon skratta och log åt nån annan,
sen kolla hon på mig och johanna så vart hon skit lack och suckade??
sen frågade jag vart jag skulle ställa brickorna, då drog hon dom från mina händer & sa ingenting!!
snacka om surkärring.. men aja , de är kul iallafall. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0