kiss me all night, don't ever let me go

igår va de sista prao dagen. veckan har faktiskt riktigt bra!
god mat blandannat. vi slutade några minuter innan fyra
så vi SPRANG till bussen. måste sett riktigt fult ut, haha
när jag kom hem hoppade jag direkt in duschen och gjorde mig iordning.
åkte till amanda och kollade på idol med lite folk.
sen följde jag med till paulsson en stund. va hemma runt två, somnade direkt.
vaknade runt halv ett idag. gick upp och käkade frukost med maja och emil.
sen har jag segat, duschat. johanna & anna kom förbi en snabbis.
vi gick ut med lilla monstret. och nu väntar jag på att emil och maja ska börja göra käk.
så jag kommer iväg nångång! pusshejj / elinakeränen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0