jag vill inte vakna imorn utan kärlek i min värld



igår va jag sjukt trött! skolan gör en så himla trött..
va med paula igår kväll. vi va upp till amanda på fest
jag drog hem vid tio.. SÅ rolig va jag... sen kom johanna, daniel &jesper hem till mig
vi kollade på tv en stund, sen film. sen vid två kom baby hit & sov här
vi vaknade nångång efter tio. låg kvar i sängen ett bra tag, sen gick vi upp och käka.
följde honom till bussen sen senare. sen har jag soooovit!
paula ringde och väckte mig. och funderar jag på att göra lite mat
pasta och köttbullar, de kanske låter huuuur gott som hellst. höhö
imorn blir de att åka och shoppa med mamma & johanna, ett måste känner jag!
men nu ska jag gå till köket och göra mat, och sen åka och va med pauii.
 HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0