det som jag aldrig vill att ska hända.

var rätt så trött imorse men inte sådär att jag ville dö.. hehe
men kände ändå att jag hade kunnat ligga kvar i sängen och sova ett bra tag till!
dagen va rätt chill, jag och johanna satt i cafeterian till tio. sen va de fyra lektioner kvar
och jag drog hem efter två pga ryggjäveln. ibland har jag så ont så jag varken kan så eller sitta...
va hemma till ett, så då sov jag nån timme. och nu har jag suttit och pluggat lite.
känner mig riktigt seg, trött och nere idag.. men nu tänkte jag lägga mig i sängen och
fortsätta med att plugga. har prov på onsdag och jag skulle va tacksam över om jag klara de.
så därför somsagt tänker jag gå och plugga nu!
puss


jag älskar dig miljoner varv runt jorden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0