S.N.Ö.

klev upp tidigare idag, och inte vet jag varför
hoppade iallafall in i duschen, gjorde mig iordning, drog i mig frukost.
johanna cyklade hit på morgonen, så vi gick till bussen tillsammans
skolan gick både segt och fort idag, va sjukt trött ett tag iallafall!
och de börja snöa idag också!!!!!! kanske hur kul som helst!
så imorgon blir de varma kläder hehe. johanna följde med hem efter skolan en snabbis
vi gjorde 5min kola och käkade mackor. hon åkte hem sen, så jag började plugga......
mamma har fått hjälpt mig en del. suger verkligen på att plugga hemma! fyfan
men så fick jag nog och gjorde lite mat. och har nyss kollat på film med mamma
vi kollade på i skuggan av värmen den var riktigt bra! så den lär ni kolla på tycker jag.
och nu lär jag packa idrottsväskan och sen krypa ner i sängen och få lite energi till imorgon
gonatt / elina

du är bäst stumpan! duvet att du är guld värd ♥

Kommentarer
Postat av: frida sjöberg

Jag älskar dig Elina, kom ihåg det!

2010-11-11 @ 16:16:58
URL: http://ffridasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0