riktigt friska människor brukar vara tråkiga

skolan va helt chill förutom att jag har typ frysit heela dan!
känns bra att ha ett element bredvid sig i klassrummet. hehe
slutade lite tidigare, så min kära klass gick upp till bussen
så kom hem lite tidigare. började skriva på svenskan, men har inte blivit klar än..
käkade nyss iallafall. och ska alldeles strax ge tara mat och gå ut med henne
sen vet jag inte om jag åker till skutskär en sväng, får se.
och imorn åker vi alla nior och baaadar! woho va härligt :D
skulle va hemma runt fem nångång. och då kommer älskling hem till mig 
och efter allt gymnasie snack idag har gjort mig sjukt stressad igen..
men nu ska jag gå ut i kalla vädret och frysa ett tag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0