mitt hjärtat slår för dig

igår vart de en riktigt bra söndag. sov först ut, sen käkade jag lite och städa mitt rum
senare gick jag ut med tara en stund. sen fick jag skjuts av emil hem till paulsson.
baby var också där, vi kollade på lite andra avenyn. sen kom Linnea
vi kollade på mer andra avenyn, och hade bara söndagsmys. de gillas!
och inatt kunde jag verkligen inte sova.. vaknade flera gånger och bara vred och vände mig i sängen.
skolan var ju lika tråkig som vanligt. när jag kom hem somnade jag i nån timme
har nyss ätit och nu ska jag kolla på paradise hotell!
sen ska emil och jag gå ut med hundarna. och ikväll blir de att gå och lägga sig tidigt!
/elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0