helt ur balans.

jag skulle andas i de tomrum som blev över om du lämna mig nu.

tjaa. idag kom åkte jag till skolan fast de kändes som jag hade feber
gjorde praktiska provet på hkn och var med på engelskan, sen åkte jag hem.
var hemma till halv ett, somnade nog direkt. sov till tre, fan så skönt de var!
sen gick jag upp och börja plugg, har suttit här vi datan sen fyra tror ja..
sitter och skriver 'från vaggan till graven' fem kapitell man ska skriva
har inte kommis så jätte långt, men har till nästa fredag på mig. så de är väl lugnt
men jag är så duktig på att lämna saker till sista minuten. blää orkar inte.
snart ska jag och mamma ut med hundarna. vill bara bli klar med pluggandet sen sova!
sen vill jag att skolan går fort imorgon, sen efter åker jag nog till älskling
finns ingen bättre människa än han. vad vore jag utan honom? -verkligen ingenting.
men nu lär jag dra på mig lite mer kläder, sjukt kallt ute ju! fyfan

Kommentarer
Postat av: johannes nohrén

Fin bild på dig Elina :)<3

2010-11-29 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0