disappointment in your eyes hurts

skolan sög verkligen idag. tråkigare och jobbigare än vanligt
och inte vart de bättre av att ha no prov heller. två poäng ifrån att få godkänt..
åkte hem direkt efter skolan. hjälpte mamma med lite saker.
plus att min mobil är sönder. så har en klappkass mobil just nu..
jag och emil var ute med hundarna för ett tag sen. kollade på paradise hotel när ja kom hem.
just nu har jag huvudvärk, så har stor lust att gå och lägga mig.
har också kommit på att jag oftast klagar i den här bloggen. men de är väl sån jag är antar ja ;)
imorgon äre fredag. så jävla skönt! känner att jag måste in till stan och köpa julklappar.
börjar bli lite stressad känner ja... men blir nog att åka till stan på söndag m Linnea!

mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: älskar dig <3

HAHA, kolla min fingrar? :( <3<3

2010-12-10 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0