underbart, fan va jag mår bra

riktigt bra kväll igår i sandviken! åkte till marcus efter, där va dennis och Linnea också
jag och älskling bytte våra julklappar. blev riktigt glad :')
sen kom mamma och hämta mig och dennis. vi sov hos mig, mys.
klev upp nån gång vd elva ungefär, sen vid ett kom moa och resten av gänget.
just nu sitter jag i sandviken igen. åker hem imorgon
jag och moa hade ett litet spa nyss. bada bubbelbad och basta, sjukt skönt!
dom andra sitter där uppe och spelar nå spel, och tråkig som jag är så är jag inte med.
imorn åker alla iväg och ska åka skidor, förutom jag och moa. får se vad man hittar på då..
men nu lär jag stänga av datan. men hoppas alla har haft en riktigt bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0