I mina drömmar vågar jag allt!

ÄNTLIGEN KLAR MED SVENSKA SKITEN! OCH FAN SÅ SKÖNT DE ÄR (!!!!)
blev hemma idag. så sov länge sen har jag segat. va ute i kylan med en av hundarna.
sen har jag väl bara gått omkring här hemma och varit rastlös?
som sagt blev jag klar med pluggandet för ett tag sen. för ungefär 40min...
och jag brukar vara trött vid den här tiden. men självklart är jag inte de nu.
och nu är jag så sjuukt taggad på helg så jag kan dö! fan så skönt.
orkar inte med skolan, orkar inte kliva upp tidigt och åka till nå äckligt jobbigt ställe.
och hur fan ska man kunna gå i skolan i tre år till sen!? och jag vet inte ens vad jag ska gå..
lust att spy på allting. fan va jag hatar de. blä. men imorgon ska jag må underbart bra!
umgås med min älskling och två mongon till kompisar! och bara vara..
och inte fan tänker jag plugga i helgen. aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0