I gotta take a risk, take a chance, make a change.

bara två dagar kvar sen äntligen lov! känns så skönt att bara slippa skolan ett tag!
va hemma lite innan två idag. gick och la mig nästan direkt och sov en stund.
nu väntar jag på att maten ska bli klar, så emil och jag kan gå ut me hundarna.
imorn åker nog Linnea och jag till uppsala och hälsar på marcus.
vi kommer ju inte hitta nånting.. för Linnea har aldrig varit på sjukhuset där,
jag borde väl veta vart de ligger. har gått dit från tåget med mamma. men inte kommer jag ihåg sånt?
men de fixar väl sig. hoppas ja. men nu ska jag gå och dö i sängen en stund innan maten är klar


Kommentarer
Postat av: carroe

Annars går det bussar förbi sjukhuset :)

2010-12-20 @ 19:49:39
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0